lech poznan
lech poznan
 
lech poznan lech poznan
Login:

Hasło:

Autologowanie

>> zarejestruj się
>> zapomniałem hasła
lech poznan lech poznan
Lech - Górnik (Ponk)
Lech - ŁKS (Vivo)
Lech - Jaga (Vivo)
Lech - Dyskobolia (Vivo)
Lech - Odra (Vivo)
>> więcej fotorelacji
lech poznan lech poznan
Matematyka w drodze po ...
Refleksje po meczu Lech...
Felieton: Uwierz w Smud...
Zabawa w ogniu rac- rel...
Felieton: Kolejowa gorą...
>> więcej artykułów
lech poznan lech poznan
Smuda: Koniec marudzeni...
Rutkowski: Interesuje m...
Linka: Każdy mecz jest ...
Wojtkowiak: Nasza wina!...
Mowlik: Nie nazywam się...
>> więcej wywiadów
lech poznan lech poznan
lech poznan lech poznan


_uacct = "UA-2644965-1"; urchinTracker();

Profesjonalne statystyki odwiedzin
Osób na stronie: 69
  lech poznan lech poznan
  lech poznan A A Alech poznan
2008-02-24 19:03 Górnik Zabrze - Lech Poznań 0:1
lech poznan Górnik Zabrze - Lech Poznań 0:1W ostatnim meczu 18. kolejki piłkarskiej Orange Ekstraklasy Lech Poznań pokonał w Zabrzu miejscowego Górnika 1:0 (0:0). Bramkę na wagę trzech punktów uzyskał w 77. minucie Henry Quinteros, który pewnie wykorzystał kontrowersyjny rzut karny podyktowany przez Tomasza Mikulskiego, arbitra z Lublina.
Zabrzanie przystąpili do meczu bez chorego kapitana, rozgrywającego Jerzego Brzęczka. Gospodarze na pewno mieli w głowach porażkę w Poznaniu 1:4 jak i niedawne słowa szkoleniowca gości Franciszka Smudy o powoływaniu do kadry narodowej anonimowych dla niego piłkarzy Górnika i zaatakowali na początku.

Lechici przetrwali krótki zryw rywala i zaczęli spokojnie budować przewagę w środku boiska. Zadanie ułatwiła im nerwowość i niedokładność zawodników Górnika. Walki było w pierwszej połowie sporo, gorzej wyglądała statystyka celnych strzałów. Przed przerwą kibice obejrzeli dwa. Ze strony Lecha strzelał Marcin Zając, odpowiedział mu cztery minuty przed przerwą Adam Danch. W obu przypadkach bramkarze nie mieli kłopotów ze złapaniem piłki.
W 47. minucie napastnik gospodarzy, Dawid Jarka, który w przerwie zmienił buty, powinien zdobyć gola. Był sam przed bramkarzem Lecha, ale posłał piłkę dwa piętra nad poprzeczką. Innego rodzaju problemy miał Tomasz Hajto. Na drugą połowę wyszedł z opatrunkiem na rozbitej podczas przypadkowego starcia głowie. Zabrzanie, mimo chęci, nie bardzo mieli pomysł na przedostanie się pod pole karne Lecha. Goście przerywali akcje Górnika daleko od swojej bramki i czekali na okazję do szybkiej kontry.

W 67. minucie kolejną szansę bramkową miał Jarka. Tym razem uderzył z bliska zbyt lekko, by zaskoczyć Kotorowskiego. 10 minut później po wątpliwym faulu Michał Pazdana na Hernan Rengifo sędzia podyktował rzut karny dla Lecha. Pewnie zamienił go na gola Henry Quinteros. Po stracie gola gospodarze ruszyli do przodu. Niczego nie wskórali, a mogli przegrać wyżej, gdyby w końcówce celniej strzelił Bandrowski.

Dla "Kolejorza" to piąty kolejny mecz bez porażki. Wygrana ta pozwoliła im wrócić na trzecie miejsce w tabeli i zbliżyć się na jeden punkt do Legii Warszawa i na 12 do Wisły Kraków. Górnik zanotował z kolei ósmą z rzędu porażkę z Lechem.

Po meczu powiedzieli:

Trener Lecha, Franciszek Smuda: - Moi zawodnicy dali dzisiaj w tym meczu z siebie wszystko, ale nie zagrali tak dobrze, jak w meczach sparingowych. Nie pokazali wszystkich możliwości, podobnie zresztą jak piłkarze innych ligowych zespołów. Po prostu drużyny jeszcze "nie zapaliły". Cieszymy się ze zwycięstwa, bo w Zabrzu nie jest o to łatwo i obiecuję sobie, że w kolejnych spotkaniach moi piłkarze zagrają już lepiej.

Szkoleniowiec Górnika, Ryszard Wieczorek: - Moim zdaniem bardziej sprawiedliwym wynikiem byłby remis, bo obejrzeliśmy wyrównane spotkanie. Nie wiem, czy słusznie został podyktowany rzut karny, bo nie widziałem tej sytuacji. Pamiętajmy jednak, że graliśmy dziś z trzecią drużyną tabeli, budowaną od wielu lat, a nas czeka jeszcze sporo odrabiania zaległości z taktyki i organizacji gry.

Górnik Zabrze - Lech Poznań 0:1 (0:0)
Bramka - Henry Quinteros (77-karny).
Żółta kartka - Górnik Zabrze: Patrik Pavlenda, Tomasz Hajto, Piotr Gierczak. Lech Poznań: Henry Quinteros.
Sędzia: Tomasz Mikulski (Lublin). Widzów 17 000.
Górnik Zabrze: Boris Peskovic - Patrik Pavlenda, Tomasz Hajto, Michal Pazdan, Tadas Papeckys - Konrad Gołoś, Adam Danch, Piotr Gierczak (73. Marko Bajic), Piotr Madejski (61. Piotr Malinowski) - Tomasz Zahorski, Dawid Jarka (82. Tomasz Moskal).
Lech Poznań: Krzysztof Kotorowski - Marcin Kikut, Dawid Kucharski, Bartosz Bosacki, Luiz Henriquez - Marcin Zając, Rafał Murawski, Henry Quinteros (87. Jakub Wilk), Tomasz Bandrowski - Hernan Rengifo, Piotr Reiss (90. Anderson Cueto).
Autor: | 2008-02-24 19:03 | Źródło: PAP | Czytań: 3038 | >> skomentuj to wydarzenie (47)
Zobacz także
Komentarze

SoldierLech | 2008-02-24 19:58
Sam mecz zenada :/ ale licza sie 3 pkt :) ... juz nie mowie o tym dopingu lol za tydzien bedzie 40.000 na slaskim i pewnie tez piknik w choooooj
chomik28 | 2008-02-24 20:10
Ogólnie mecz stał na średnim poziomie, widać, że przede wszystkim nikt nie chciał go przegrać. Druga połowa meczu znacznie lepsza od pierwszej. Oto moje noty i uzasadnienie:
1. Kotorowski - pewny punkt w jedenastce, kilka udanych interwencji, żadnej pomyłki (7,5)
2. Bosacki - dobry powrót naszego stopera, czyste konto i praktycznie bezbłędna gra, nareszcie spokój w tyłach. (7,5)
3. Kucharski - niewidoczny, ale to akurat pozytyw, poprawny mecz. (7)
4. Kikut - dobre rajdy, ale nic więcej (6,5)
5. Hedriqez - widać, że to nie jego pozycja, ale akurat dzisiaj grał lepiej w defensywie niż w ofensywie, gdzie nie raz widać, że nie czuł gry. Chyba trochę zjadły go nerwy, natomiast bardzo nadrabiał walecznością i determinacją. (7)
6. Murawski - wielkie brawa dla tego pana. Spokój, opanowanie i bezbłędne rozgrywanie piłki, świetne podania i przegląd pola. Muraś w formie reprezentacyjnej! (8,5)
7. Bandrowski - waleczny i dobry w destrukcji, dużo słabiej w ataku, brak strzału niestety widać (6,5)
8. Quinteros - niewidoczny w pierwszej połowie, w drugiej, kiedy było trochę więcej miejsca zaczął grać sporo lepiej, ale daleko mu do występów sprzed roku. Jedno świetne podanie, z którego padł gol, to wielki +. (7,5)
9. Zając - najsłabszy moim zdaniem gracz Lecha, szarpał , ale nic mu nie wychodziło niestety. (6)
10. Reiss - obok Zająca drugi najsłabszy zawodnik. Nasz kapitan ograniczał siętylko do uciekania na wolną pozycję i odgrywanie z klepki. Mało otwierających podań, z których słynie. Tłumaczy go troche walka z Hajtą, ale brak strzału na bramkę wystwia notę Piotrkowi za ten mecz (6)
11. Niewidoczny w pierwszej połowie, w sumie w drugiej też, wiele nie pograł, ale wywalczył nam karnego i zdecydował o wyniku. Ot rasowy napadzior. (7,5)

Wilk i Cueto zagrali za krótko.
Oceny są oczywiście subiektywne można się nie zgadzać.

pozdrawiam
Bartek ze Śniecisk | 2008-02-24 20:34
Moje oceny:
1.Kotorowski - Ogólnie dobra postawa,jeden mały błąd przy strzale Jarki,który na szczęście nie przyniósł kłopotów. (7)
2.Kikut - Kilka razy ładnie się włączył w ofensywie, przerywał ataki Górnika. Zabrakło trochę dokładnych podań. (7)
3.Kucharski - Solidnie, robił swoje, choć po powrocie Dymkowskiego bądź Tanevskiego może znów wylądować na ławce. (7)
4.Bosacki - Dobry mecz po kontuzji, wygrywał pojedynki główkowe. (7)
5.Henriquez - Waleczny, choć widać było brak czucia piłki. Wydawał się byś mocno przestraszony,ale z każdą minutą coraz lepiej. Wśród obrońców najsłabiej.Po powrocie Djurdjevicia będzie miał kłopot z miejscem w składzie. (6,5)
6.Zając - Jeden z lepszych piłkarzy Lecha. Dużo biegał, walczył. Daleko mu od formy z meczów, w których zdobywał bramki, ale ogólne wrażenie dobre. (7,5)
7.Murawski - Zdecydowanie najlepszy piłkarz na boisku. Skuteczny w defensywie, aktywny w ataku. Stworzony do szybkiej gry na małej przestrzeni. (8,5)
8.Bandrowski - Widać brak zgrania z innymi piłkarzami. Pokazał,że jest solidnym graczem. Duży plus za walkę. Szkoda niewykorzystanej okazji. Z każdym meczem powinno być lepiej. (7)
9.Quniteros - Bardzo powoli wchodził w mecz. Druga połowa dużo lepsza. Strzelił gola na wagę 3 pkt i to daje mu duży plus. (8)
10.Reiss - Walczył z Hajtą co sprawiło,że był mało widoczny. Nie zagroził bramce Peskovicia. (6,5)
11.Rengifo - Wywalczył rzut karny. Ogólnie podobnie jak Reiss mało widoczny. (7)

Wilk i Cueto grali zbyt krótko żeby ocenić.

:)
K.C.M. | 2008-02-24 20:40
Mecz nie zachwycał ale najważniejsze że są 3 punkty. Runda Wiosenna zacząła się dobrze. i coraz bliżej do Legii.
oliwia242 | 2008-02-24 20:48
Nie będę robił ocen ale powiem jedno najlepszy Murawski.Pewny Kotor.Nie jestem i nie byłem przeciwnikiem Smudy , dzisiaj też wygrał więc trudno się czepiać, ale mam do ternera tylko jedno pytanie.Czy Cueto zgodnie z zasadą że będzie wprowadzany stopniowo,będzie miał szanse grać tylko minutę,wydaje mi się to bez sensu.Na koniec są tacy co mówią że sędzia skrzywdził Górnika bo podyktował niesłuszny rzut karny.Nie wiem czy był on słuszny czy nie ale uważam że na przykład taki Hajto powinien wylecieć z boiska conajmniej po 60 minutach gry.Gnociarz jakich mało a sędzia w jego przypadku był wyjątkowo pobłażliwy.
dzikus550 | 2008-02-24 21:05
gdzie beda skroty meczow?znowu na tvn?pozdrawiam.ciesza 3 punkty juz nie moge doczekac sie piatku
kuba1922 | 2008-02-24 21:05
Mecz ogólnie poniżej średniej. Gornik slabszy niz sie chyba wszyscy spodziewali. Nie bede sie skupial na wyniku, ktory oczywiscie jest najwazniejszy ale na grze. W zeszlej rundzie tak grajacego Lecha na wyjezdzie nie widzialem. Kombinacyjne, szybkie podania, pressing na polowie przeciwka, gra z klepki, walecznosc itd. To mi sie najbardziej podobalo. Karny wg mnie sluszny, chocby za to ze wczesniej to Peskovic faulowal Rengifo a nie odwrotnie ( tymbardziej ze to bylo poza "piatka" ).

Zgadzam sie z oliwia242 ze Hajto to powinien wyleciec po 45 min chyba. Faule bez pomyslunku na poziomie A klasy (Murasiowi w nogi, Reissowi tez). Bylo widac ja Rengifo potem "uciekal" od główki z Hajto.
Jeszcze jedno "ale" mam do naszego zaszczytnego reprezentanta Pana Zahorskiego. Gość dostal szanse pogrania kilka meczy w repr. i teraz sie uwaza za jakiego nietykalnego wirtuoza, z lokcia Murasiowi i jeszcze wielkie pretensje ze faul odgwizdany.
No ale to nie nasze problemy.

Smuda ale mnie dziwi... dlaczego zmiany sa dokonywane dopiero w samych koncowkach? Przeciez to kompletnie nic nie wnosi oprocz przedłuzenia czasu.

Cieszy pierwsze zwyciestwo po przerwie i 1pkt do Legii.
maverick8 | 2008-02-24 21:29
Jak widze te wasze oceny to mnie to wszystko smieszny, specjalisci sie znalezli i oceniaja. Dla mnie najwiekszym bohaterem byl smuda i muras. Smuda ladnie taktycznie zespol poukładał ladnie zagrali w obronie. Boczni obroncy ladnie przerywali akcje, praktycznie na stojaco odbierali pilki madejskiemu i golosiowi. A górnik to byl jeden wielki burdel na boisku. Smuda tez dobrze ze poczekal ze zmianami. Chlopaki dobrze zagrali. Brawo dla nich.
romak | 2008-02-24 21:55
Mecz stał na średnim poziomie, ale najważniejsze są oczywiście 3 pkt. Myślę, że byliśmy o tę jedną bramkę lepsi. Górnik grał źle i bez pomysłu, my momentami nieźle pograliśmy piłką. Karnego nie było, ale to już jest mało ważne. Cieszy wyjazdowe zwycięstwo. Dzięki za walke i te 3 pkt. Wielkie uznanie dla kolegów, którzy w Zabrzu zagrzewali Lecha do walki. Świetne wrażenie zrobił Muraś - a myślę, że to jeszcze nie wszystko na co go stać. Mimo wszystko brawo dla Henriqueza, który zupełnie przyzwoicie radził sobie na nowej pozycji (choć oczywiście z Ivanem nie ma szans). < Do Kuba1922 > W pełni zgadzam się z Twoimi spostrzeżeniami dotyczacymi Zahorskiego. Dorzucam do tego jeszcze Kokoszkę, który także zaczyna się zachowywać jakby zagrał 200 meczów w Barcelonie. Podzielam pogląd o zbyt długim zwlekaniu ze zmianami (choć wprowadzenie zawodnika w 91 min. ma oczywiście wymiar taktyczny). Mimo wszystko powiało optymizmem.

Pozdrawiam
slavus | 2008-02-24 22:04
maverick8: właśnie po to są takie strony, żeby amatorzy mogli przedstawić swoje opinie. Jak nie chcesz, to nie czytaj. Co do samego meczu- meczkiepski, Lech wygrał zasłużenie, ale karnego być nie powinno, jednak sędzia stronniczy nie był, o czym świadczy nie wywalenie Hajty mimo co najmniej 4 fauli kwalifikujących się na żółtą kartkę. Najlepszy wg mnie Muraś a niestety najsłabszy Kiki, ale pod koniec się wyrobił (pierwsza połowa koszmarna w jego wykonaniu).
mkass | 2008-02-24 22:20
Oczywiście mecz był sredni,ale na uwagę zasługuje fakt że Lech jako drużyna nie pękł,mimo kilku brzydkich fauli zabrzan,ale też nie starał się odgryzac tylko próbował grac pilką.Ważne też że gra obronna nie była tak podszyta paniką jak to się dawniej zdarzało niestety.Karny to na dwoje babka wrózyła,w C+ chyba z dziesię powtórek trzeba było, by zobaczyc że obrońca dziubnął piłkę, a sędzia nie ma takich możliwości,cóż predzej czy póżniej nas to trafi...Oceny indywidualne jak widzę są zgodne,jedni trochę lepiej inni gorzej ale ważne że jako całośc nie było żle.
come back | 2008-02-24 22:54
Luis bardzo dobry mecz! On i Muraś pokazali się z bardzo dobrej strony. Karny był i tyle, nie ma co gadać, tak samo jak o czerwonej kartce dla Hajty, która powinna być mu dana.
***perun*** | 2008-02-25 00:24
Oby się szybciej ogarnęli na wiosnę.. bo z taką grą na WIsłę to ja ich nie widzę.. cieszy jednak wygrana- byle do przodu;)
maverick8 | 2008-02-25 00:41
co wy tak narzekacie na gre.....dobra byla, zrobili co mieli, kotor mial 5 kontaktow z pilka.
klemens | 2008-02-25 06:38
Brawa za wygrana,czy karny byl watpliwy?Mysle ze niemal kazdy sedzia zrobilby to co Mikulski ewidentne wytracenie z rownowagi zawodnika na polu karnym bedacego w dogodnej sytuacji bramkowej.Jesli mozna miec pretensje do sedziego to tylko za brak odwagi,Hajto za faul na Reksiu przy linii autowej powinien dostac zolta kartke a w konsekwencji czerwona.Ogolnie gra Lecha napawa mnie optymizmem na przyszlosc choc jest jeszcze troche szarpana i niedokladna przede wszystkim.Lech pokazal ze jest druzyna dojrzalsza i lepiej poukladana taktycznie niz Gornik.Jesli chodzi o zmiany w Lechu to byly one typowo taktyczne na zyskanie czasu.
klemens | 2008-02-25 06:44
Dodam jeszcze ze w pelni popieram transparent wywieszony przez naszych kibicow.
maverick8 | 2008-02-25 07:05
a co na nim bylo bo nie zauwazylem..
klemens | 2008-02-25 07:22
,,Kosowo jest Serbskie,,
glos z zagranicy | 2008-02-25 08:42
Mecz moze nie zachwycil, ale jedno rzucilo sie w oczy: Lech przez caly mecz kontrolowal gre (moze poza pierwszymi 10 minutami) i wygrana byla w pelni zasluzona. Mala efektywnosc w przodzie, szczegolnie przy konstruowaniu kontr. Wynikalo to raczej ze slabej gry Kwinto. Niewatpliwie Muras byl nr.1 we wczorajszym meczu. Calkiem niezly panamczyk, mimo paczatkowej tremy i malej pewnosci. Pozniej gral naprawde niezle. Karnego nie bylo, ale po tym na jakim poziomie byl sedziowany ten mecz to trudno oczekiwac aby skonczyl sie bez kontrowersji. Brawo za trzy punkty.
maverick8 | 2008-02-25 08:45
a korona zyskała nowego sponsora. WARKE. Szkoda chcialbym zeby sponsor strategiczny kolejorza nie wiazal sie z innymi zespolami 1 ligi i to jeszcze głownymi przeciwnikami Lecha w walce o pierwsze lokaty. Powinni prezesi robic takie klauzule w umowach, ze sponsor zoobowiazuje się tylko i wylacznie do finansowania jednej druzyny w danej lidze. Ciekawe czy AIG sponsoruje kogos jeszcze w Premiership oprocz Man Utd.
hansiu | 2008-02-25 09:00
Dobre wykonanie zadania i zdobycie 3p.Gornik byl bezradny i przypominal gre Lecha z przed kilku lat tj.dlugie pilki od stoperow do ataku.
Muras wyrasta na zawodnika klasy europejskiej i cholernie szkoda ze nas opusci bo dodac mu Majewskiego z Grodziska i ,aj szkoda.
Ubot | 2008-02-25 09:58
Co myślicie o tym karnym? Na Gazecie wprost napisali że faulu nie było. Mimo to, że obrońca leciutko ruszył piłkę, to gdyby nie ściął Renifera z nóg to ten doszedłby do piłki. Czyli jednak przeszkodził w akcji w niedozwolony sposób.
klemens | 2008-02-25 10:31
Ubot-nie bede sie za duzo powtarzal karny byl i kropka,twierdzenie ze nie bylo jest zenujace,coz niektorym sie nie podoba ze zblizylismy sie do Legii i dlatego pisza ze byl kontrowersyjny,95% sedziow na swiecie zaeragowalyby w identyczny sposob jak Mikulski i wcale nie przemawia za moimi slowami to ze jestem kobolem Lecha.
bleblehul | 2008-02-25 10:40
gra taka sobie ale najważniejsze 3 punkty! martwi troche bardzo słaby zając :/ moze w poznaniu sie przebudzi bo wczoraj był beznadziejny... bandrowski ma drewnianą noge.. moze w destrukcji to sie przydaje ale w ofensywie katastrofa... cieszy postawa obrony... ciekawy jestem meczu z lubinem.. :)
Fanatic83 | 2008-02-25 10:42
Śmieszny był ten napis "Kosowo jest Serbskie", jest niepodległe i bardzo dobrze...rozumiem że to było hasło WL ja sie z nim nie utozsamiam...
romak | 2008-02-25 11:15
Ubot, klemens: w świetle obowiazujących na dzień dzisiejszy przepisów rzutu karnego nie było. Odrzucając wszystkie nieobiektywne aspekty tej sytuacji, tak należy tę sprawę postawić. Zawodnik Górnika wykonał wślizg, w pierwszej kolejności trafiając w piłkę, a cała reszta (to co nastapiło później- upadek Rengifo) wg. dzisiejszych przepisów nie ma znaczenia. Taka jest obiektywna ocena. I tutaj pojawiają się moje wątpliwości. Podobnie jak Ty , jeśli dobrze wyczuwam Twoje intencje, uważam, że należy zrewidować definicje prawidłowo wykonanego wślizgu. Nie może być bowiem tak, że zawodnik, który wykonuje wślizg, trąci piłkę, a poźniej ma prawo zdemolować przeciwnika i wszystko jest ok. Coś należy z tym zrobić. I na koniec mam jedną uwagę dotyczacą tego, jak zachował się w całej akcji Rengifo. Jest trudny mecz, świetne prostopadłe podanie, być może akcja meczu, a ten zabiera się do tej piłki jak pies do jeża. Prawda jest taka, że wcale nie wywalczył karnego, tylko spier....ł doskonałe podanie. To tak w kontekście następnych gier.

Pozdrawiam
romak | 2008-02-25 11:27
Pisząc: "Podobnie jak Ty" chciałem się zwrócić do klemensa.

Pozdrawiam
klemens | 2008-02-25 11:30
Kazdy jest madry jak obejrzy kilka powtorek z roznych kamer w tv,jak wiadomo liczy sie to jak zadecydowal sedzia na boisku w danej chwili rozmawialem z kumplem co byl na meczu w Zabrzu i jego opinia jest jednoznaczna,jezeli sedzia popelnil blad to nie byl to blad wolajacy o pomste do nieba tym bardziej ze Renifer byl atakowany od tylu i do tego brany w kleszcze,w mysl przepisow kazdy atak od tylu powinien byc przerwany ciekawe ze nikt nie atakuje sedziego za poblazliwosc dla Hajty.Wcale nie uwazam napisu kibicow za smieszny,Albanczycy to islamskie smiecie handlujacy narkotykami i ich miejsce jest na Bliskim Wschodzie a Serbia to demokratyczny kraj i nikt nie powinien sie wpieprzac w ich wewnetrzne sprawy,a tak swoja droga jesli ktos uznaje powstanie takiego panstwa to dlaczego nie potrafi doprowadzic do tego aby Kurdowie mieli swoje panstwo czy tez Czeczeni,sory za troche polityki.
Krzycho86 | 2008-02-25 11:33
***perun***>>bo też Wisła zagrała dużo lepiej... Panowie spokojnie, to dopiero 1 kolejka. Ale te zmiany Smudy w 90-tych minutach już mnie trochę irytują. Zgadzam się z Laskowskim "Skoro Cueto taki dobry, dlaczego nie gra?"
PS Zgadzam się z opiniami co do Murasia i Henriqueza, natomiast uważam, że najgorszym aktorem w Lechu tego meczu, był niestety nasz kapitan Piotr Reiss :/
kaczor | 2008-02-25 12:12
Mecz ogólnie przeciętny.Liczą sie jednak 3 pkt i to ze praktycznie cały mecz kontrowaliśmy sytuacje na boisku.Najlepszy Muraś ,przyzwoicie Henriquez ,Bandrowski, trochę słabiej Zając .
Co do karnego to sędzia mógł tego nie zagwizdać ale to zrobił...i dobra nasza:)
Transparent "Kosowo jest Serbskie "trochę nie na miejscu, bo przecież to ich sprawy i nie ma co sie w nie wtrącać.Nas ze Serbami łączy jedynie osoby Djurdjevicia i Injacia :)
glos z zagranicy | 2008-02-25 12:22
klemens: podzielam Twoje zdanie co do Hajty, zgadzam sie rowniez w kwestii Kosowa (moim skromnym zdaniem to "zemsta" Amerykanow na Europie za postawe w czasie wojny z Irakiem, bo tego "wrzodu" Europa ze swoja polityka nie "zaleczy"). Nie moge sie jednak do konca zgodzic co do karnego. Wczoraj to my mielismy szczescie i nam podyktowano karnego, co bedzie jesli w piatek przy stanie 0:0 w ostatniej minucie sedzie zrobi to z korzyscia dla przeciwnika? Jedynym rozsadnym wyjsciem byloby pozwolenie w takiej sytuacji na podjecie decyzji sedziom po obejrzeniu powtorki na monitorze. Wydaje mi sie ze nawet wtedy co do tego karnego bylyby rozbierzne zdania. Twoje zdanie ze przy wejsciu od tylu jest faul ma podstawy, ale "romak" tez ma racje bo jednak pierw obronca trafil pilke a pozniej nogi Renifera. Swoja droga poziom sedziowania byl nedzny a w danej sytuacji musze przyznac, ze zanim zobaczylem powtorki tez bylem zdania: ewidentny karny.
klemens | 2008-02-25 12:52
glos-nie polemizuje z romakiem,uwazam ze przy karnym sedzia nie popelnil ewidentnego bledu i jestem przekonany ze wielu sedziow postapilo by tak samo,jesli w piatek by doszlo do takiej samej sytuacji ale na korzysc przeciwnika odpowiadam zawsze staram sie byc obiektywny i bedzie liczylo sie pierwsze wrazenie tym bardziej ze bedziemy na tym meczu oboje i na powtorke bedziemy mogli sobie pozwolic po meczu,pozdrawiam
romak | 2008-02-25 13:01
glos z zagranicy: podzielam Twoje zdanie na temat karnego. Uważam także, że o tych sprawach należy mówić obiektywnie, bez emocji. Dzisiaj jesteśmy szczęśliwi, następnym razem możemy płakać. Taka jest piłka. Ta sytuacja naprawdę była dla sędziego bardzo trudna, który, jak słusznie zauważył klemens podejmuje decyzje w ciagu kilku sekund bez pomocy zapisu filmowego. Mozna tylko współczuć. Koniec końców wygrał lepszy!

Pozdrawiam
Leeech | 2008-02-25 13:02
Wydaje mi sie że Cueto będzie wpuszczany jak Lech będzie wygrywał w meczu 2:0. Kilka ostatnich akcji Górnika pokazało że Cueto słabo gra w defensywie.
RAFAL k. | 2008-02-25 13:22
Oj, niektórzy z Was narzekają, moim zdaniem zupełnie niesłusznie. Ja osobiście chciałbym, aby Lech z każdego wyjazdu przywoził 1:0, bo oto chodzi. Na wyjazdach z reguły nie gra się pięknej piłki, a już na pewno ciężko byłoby to robić przy pełnych trybunach, na gorącym ternie w Zabrzu.

Bardzo dobra gra w destrukcji - mnóstwo przechwytów i zniwelowanie do minimum poczynań ofensywnych Zabrzan - to największe plusy meczu. Naprawdę, dawno nie widziałem Lecha tak dobrze grającego w tyłach. Dobry mecz Murawskiego, który razem z Bandrowskim opanował środek pola, przez co Lech, wydaje mi się, posiadał optyczną przewagę. Martwi może mało okazji podbramkowych, ale fajerwerków możemy oczekiwać dopiero na Bułgarskiej.
Co do karnego - sędzia ma ułamek sekundy i gdy nie widzi dokładnie, że piłka została zagrana, a napastnik jest powalony, decyzja może być tylko jedna...
Cieszę się też, że znajdujący się na razie (mam nadzieję) w słabszej formie Rejsik nie wziął się na wykonywanie tego karnego, Kwinto strzelił perfekcyjnie.
Kto z Was przyjąłby przed meczem wynik 1:0 dla Kolejorza ? Wszyscy i to z pocałowaniem ręki. Już po 1 kolejce mamy tylko 1 pkt. do Legii ! Teraz czekamy na kolejne zwycięstwo u siebie i atak na 2 miejsce !
Oby więcej tak grającego Kolejorza na wyjazdach !
Pozdrawiam
luke83 | 2008-02-25 13:39
Karnego chyba nie powinno być, ale powinna być czerwona kartka dla Hajto, a grając z przewagą zawodnika i tak byśmy gola zdobyli ;) więc na jedno wychodzi. Może mi tylko ktoś powiedzieć jak to jest z tym Zającem, że wg niektórych zagrał słabo, a trafił do 11-ki kolejki Magazynu OE? :|
glos z zagranicy | 2008-02-25 14:07
luke83: wystawienie w jedynastce Magazynu OE jest tyle samo warte co taki sam sukces gdyby jedenastke wystawial TVN Style. Oni tam znaja sie tak samo na pilce jak pies na gwiazdach.
MW | 2008-02-25 17:18
Mecz był słabiutki ,pozytywnie zaskoczył mnie Henriquez.I to w zasadzie tyle cieszą 3 punkty,zobaczymy jak zaprezentujemy się na tle Zagłębia.Co do transu to uważam ,że nie potrzebnie angażujemy się w politykę innego państwa ,co to ma wspólnego ze sportem? z Lechem? Na szczęście WL nie jest głosem wszystkich kibiców.
slavus | 2008-02-25 19:58
klemens: czy nie uważasz, że rozwieszanie transparentu "Kosowo jest serbskie" jest właśnie wpieprzaniem się w wewnętrzne sprawy Serbii? Zgadzam się z MW co do polityki - wywieszanie haseł o treści politycznej może tylko rozbić kibiców. Każdy ma prawo do swoich poglądów. Wyobraź sobie na stadionie hasła poparcia dla tej czy innej partii albo dla takiego lub innego poglądu w kwestii eutanazji? Dla mnie piłka jest właśnie po to, żeby zapomnieć o polityce... Ale możesz mieć inne zdanie. Pozdrawiam
klemens | 2008-02-26 06:49
slavus-gdyby unia ,nato,amerykanie nie wpieprzali sie Kosowianie nie mieli by wsparcia i nie oglosili by niepodleglosci Kosowa,i transparentu by nie bylo bo nie bylo by sprawy.Jak juz wczesniej pisalem dlaczego nie wspieraja Kurdow ,Czeczenow a idac dalej Baskow np.Transparent uwazam za wyrazenie opinii o polityce unii europejskiej,nato i amerykanow a nie wpieprzanie sie do wew.spraw Serbow.I lepiej na tym skonczmy bo gadamy o polityce a juz w piatek wazny mecz,pozdrawiam.
Krzycho86 | 2008-02-26 11:23
Aha, i wyrazili transparentem zadnie o Nato, Amerykanach jednocześnie wyrażając zdanie o Kosowie... ;) Ciekawe. Chociaż ja zgadzam się z treścią transparentu, również uważam że wywieszenie go było nieporozumieniem
oliwia242 | 2008-02-26 11:39
Co do transaprentu to zgadzam się że polityki nie powinno mieszać się do sportu , ale skoro juz taki transparent sie pojawił to w sumie była na nim napisana prawda.Bo Serbia to nie tylko Djudrjevic i Injanc ale także znakomici koszykarze siatkarze a wydaje mi się że ten naród jest zawsze krzywdzony głównie przez wszechwładnych amerykanów.
stary żabol | 2008-02-26 17:23
WITAM-DZIEKUJE za tak liczne przybycie do ZABRZA i wspaniały doping-Mecz slaby ale trzeba przyznac KOLEJORZ gral madrzej co do karnego to go niebylo ale szczescie sprzyja lepszym.DZIEKI za CHORZOWSKICH PSÓW----POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH KIBICÓW LECHA--
el fanatico | 2008-02-26 18:30
Witam wszystkich kiboli,tych mniej i tych bardziej kumatych!
Jak czytam wypowiedzi niektórych "fanatyków" to sie mocno wk....am,chociaż cieszę się że nie są to jedyni uczestnicy dyskusji o naszym ukochanym Leszku...
Co do meczu - może nie była to olśniewająca,jak Barcelony ,gra ale ja jestem bardzo zadowolony z postawy naszych kopaczy.Tych co narzekają na styl,pytam:w jaki sposób wiele punktów na wyjeździe zdobył skisła? Chociażby w sosnowcu (niesty do niedawna byłem zdany jedynie na totalny shit czyli tvn,więc widziałem tylko to co tam pokazali...)Jeżeli wciąż będą wygrywali (lechici) wszystko w domu i przywiozą od czasu do czasu jakieś punkty z wyjazdu to 3 miejsce jest pewne,chyba że groclin i korona zaczną rozjeżdżac wszytkich...Że Kolejorz rozpocznie rundę od 3 punktów na wyjeździe...o tym nawet nawet nie śniłem...Uwierzcie w nich,wznieście modły od czasu do czasu a 2 miejsce no i puchary są nasze :)
Karny - nie ważne czy był czy nie...Chodzę od czasu do czasu na mecze u w Poznaniu (niestety brak funduszy ogranicza mnie) i prawie za każdym razem widzę jak sędziowie nas krzywdzą i to bardzo...wystarczy przypomnieć lech - cracovia w poprzednim sezonie...Czas by los (czyli ewentualne pomyłki sędziowskie,i to nie tak oczywiste jak u nas) zwrócił się ku nam!! :)
Co do transparentu - niestety nie zauważyłem go,ale dziwią mnie wypowiedzi o polityce na trybunach (osobiście jestem za tym by jej nie było,najlepiej żeby zupełnie zniknęła..ah te mrzonki,hehe) bo jak były wybory to nikt nie miał przeciwko skakaniu i okrzykach przeciwko pisowi (nie popieram ich,żeby nie było)...byłem w grodzisku wtedy i widziałem jak wielu kiboli chętnie "udzielało" się w polityce na trybunach...
sory że tak długo,to moja pierwsza wypowiedź...pozdrawiam wszystkich kiboli i myślcie pozytywnie...a może stanie się cud i dogonimy nie tylko ległą ale i skisła...ciao
K.C.M. | 2008-02-27 18:28
(...) Waldemar Piątek wraca na boisko! Były golkiper Lecha Poznań, który od kilkunastu miesięcy walczy z groźną chorobą został trenerem. Popularny "Piątas" przynajmniej przez najbliższe pół roku będzie uczył bramkarskiego fachu piłkarzy Sandecji Nowy Sącz.(...)
Krzycho86 | 2008-02-27 19:20
Mógłby go Lech zatrudnić i Piątek uczył by się fachu u boku Woźniaka :) A później przejął pałeczkę. Wciąż jednak marzę o tym, że Piątek wróci jeszcze na boisko
K.C.M. | 2008-02-27 20:39
Ja też


Dodaj swój komentarz


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany w serwisie. Aby założyć konto kliknij tutaj.
 
lech poznan All rights reserved, (C) Copyright LechPoznan.NET Designed by Maciej Kostecki, coded by Maxer lech poznan